Przejdź do treści

marcinleszczynski

międzynarodowe public relations

  • O autorze
  • Researchgate
  • Aktualności
  • Międzynarodowe public relations
    • Public relations
    • Specjalizacje międzynarodowego public relations
    • Narzędzia międzynarodowego public relations
  • Badania i raporty
  • Publikacje
  • Studia podyplomowe
  • Kontakt

Uwaga! Artykuł zawiera lokowanie produktu – czyli co łączy Grę o Tron, diamenty i Meksyk?

Made in… – czy kraj pochodzenia ma znaczenie?

Financial Times: Polska poszukuje agencji PR. Dlaczego reputacja państwa jest tak ważna?

Polska reklama porusza świat i pokazuje jak należy rozmawiać o globalnych problemach

Spadek Polski w rankingu wolności mediów – kolejny cios w naszą reputację czy mało istotny szczegół?

Organizacja międzynarodowych imprez sportowych to dobry biznes – prawda czy mit?

Awans Polski w rankingu miękkiej siły państw

Jak Brexit wpłynie na reputację Wielkiej Brytanii?

Czy Polska Fundacja Narodowa poprawi reputację Polski?

Plotka warta 300 mln złotych, czyli ekonomia informacji w praktyce

Jak zmiany w polskiej nauce mogą wpłynąć na reputację naszego państwa?

Z innowacyjnością im do twarzy, czyli o relacji pomiędzy innowacyjnością gospodarek a postrzeganiem państw

Ekonomia informacji – czyli dlaczego public relations potrzebuje redefinicji

Polska zastanawia się nad wynajęciem agencji PR? Czy to mogłoby rozwiązać wizerunkowy problem?

Polska awansowała w rankingu szczęścia. Czy mamy się z czego cieszyć?

Polska 20. marką świata – czy rzeczywiście jesteśmy silnym brandem?

20 stycznia 201722 stycznia 2017 marcinBez kategorii

Jak zmiany w polskiej nauce mogą wpłynąć na reputację naszego państwa?

Mało kto wie, że polski ekonomista Michał Kalecki wymyślił keynesizm zanim dokonał tego sam Keynes. Myślę, że osoby nie zgłębiające historii polskiej nauki nie mają też świadomości, że Mikołaj Kopernik to nie tylko wybitny polskiContinue reading

20 stycznia 201722 stycznia 2017 marcinBez kategorii

Z innowacyjnością im do twarzy, czyli o relacji pomiędzy innowacyjnością gospodarek a postrzeganiem państw

Innowacyjność jest terminem kojarzonym w sposób jednoznacznie pozytywny. Zauważalne jest to szczególnie w życiu gospodarczym, gdzie innowacyjne przedsiębiorstwa z samego założenia wydają się być tymi lepszymi, menedżer wdrażający innowacyjne sposoby zarządzania zasługuje na uwagę, aContinue reading

20 stycznia 201722 stycznia 2017 marcinBez kategorii

Ekonomia informacji – czyli dlaczego public relations potrzebuje redefinicji

Kryzys Volkswagena i wiele innych wydarzeń w sferze gospodarczej pokazują, że w dobie silnych powiązań pomiędzy opinią publiczną a efektami ekonomicznymi przedsiębiorstw funkcjonujących w rzeczywistości gospodarczej, rola public relations rozpatrywana jedynie przez pryzmat funkcji zarządzaniaContinue reading

20 stycznia 201722 stycznia 2017 marcinBez kategorii

Polska zastanawia się nad wynajęciem agencji PR? Czy to mogłoby rozwiązać wizerunkowy problem?

Wizerunek Polski na arenie międzynarodowej został w ostatnich miesiącach wystawiony na ciężką próbę. Warto jednak zauważyć, że pierwsze problemy w tej materii (w kontekście kryzysu imigracyjnego) pojawiały się już pod koniec kadencji rządów PO-PSL, gdzieContinue reading

20 stycznia 201722 stycznia 2017 marcinBez kategorii

Polska awansowała w rankingu szczęścia. Czy mamy się z czego cieszyć?

W najnowszej edycji publikowanego przez ONZ World Happiness Report Polska zajęła 57. miejsce. Biorąc pod uwagę fakt, że w raporcie uwzględnianych jest 157 państw wynik wydaje się być niezły. Jednakże jak pod tym względem wyglądamyContinue reading

10 stycznia 201712 czerwca 2019 marcinBez kategorii

Polska 20. marką świata – czy rzeczywiście jesteśmy silnym brandem?

Szerokim echem w polskich mediach odbiły się wyniki kolejnej edycji raportu Nation Brands autorstwa Brand Finance. Wartość marki Polska jest wyceniana na 566 mld dolarów, co daje jej 20 pozycję na świecie. Czy Polska naprawdęContinue reading

9 stycznia 201522 stycznia 2017 marcinBez kategorii

Polska 2014 – to był nasz rok

„Te wieżowce, które wyrastają nad miastem, ogromne koła autostrad wokół miasta i sklepy, które generacje wcześniejszych Polaków mogły tylko sobie wymarzyć, to jest nowa Polska, którą zbudowaliście. Cud gospodarczy nad Wisłą.” – powiedział Barack ObamaContinue reading

Nawigacja po wpisach

Nowsze wpisy

Szukaj w serwisie

Dumnie wspierane przez WordPressa | Szablon: Oria by JustFreeThemes.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.