Polska reklama porusza świat i pokazuje jak należy rozmawiać o globalnych problemach

Nie jest wielkim odkryciem stwierdzenie, że nowe pokolenie konsumentów nie jest tym samym, z którym mieliśmy do czynienia chociażby dekadę temu. Dzisiaj konsumujemy nie tylko idealnie dopasowane do nas produkty i usługi, ale także reputację, wiarygodność i wartości marki, którymi są one sygnowane. Chcemy ufać, że produkt czy usługa będzie wykonana dobrze, że gdy cokolwiek by się zepsuło to firma nie zostawi nas z tym problemem w samotności, po prostu kupując produkt lub usługę nabywamy też cały bagaż wartości marki, które kształtują jej wiarygodność. Wystarczy przeanalizować kilka ostatnich spotów dużych marek, aby łatwo zorientować się, że na pierwszym miejscu sprzedawane są w nich idee, a potem dopiero produkty. To działa i wskazuje jednocześnie na silne przesunięcie się specjalistów od reklamy i marketingowców w stronę czystego public relations. Ostatnie spoty Allegro stanowią kwintesencję powyższych rozważań. Więcej.

Dodaj komentarz