Przejdź do treści

marcinleszczynski

międzynarodowe public relations

  • O autorze
  • Researchgate
  • Aktualności
  • Międzynarodowe public relations
    • Public relations
    • Specjalizacje międzynarodowego public relations
    • Narzędzia międzynarodowego public relations
  • Badania i raporty
  • Publikacje
  • Studia podyplomowe
  • Kontakt

Uwaga! Artykuł zawiera lokowanie produktu – czyli co łączy Grę o Tron, diamenty i Meksyk?

Made in… – czy kraj pochodzenia ma znaczenie?

Financial Times: Polska poszukuje agencji PR. Dlaczego reputacja państwa jest tak ważna?

Polska reklama porusza świat i pokazuje jak należy rozmawiać o globalnych problemach

Spadek Polski w rankingu wolności mediów – kolejny cios w naszą reputację czy mało istotny szczegół?

Organizacja międzynarodowych imprez sportowych to dobry biznes – prawda czy mit?

Awans Polski w rankingu miękkiej siły państw

Jak Brexit wpłynie na reputację Wielkiej Brytanii?

Czy Polska Fundacja Narodowa poprawi reputację Polski?

Plotka warta 300 mln złotych, czyli ekonomia informacji w praktyce

Jak zmiany w polskiej nauce mogą wpłynąć na reputację naszego państwa?

Z innowacyjnością im do twarzy, czyli o relacji pomiędzy innowacyjnością gospodarek a postrzeganiem państw

Ekonomia informacji – czyli dlaczego public relations potrzebuje redefinicji

Polska zastanawia się nad wynajęciem agencji PR? Czy to mogłoby rozwiązać wizerunkowy problem?

Polska awansowała w rankingu szczęścia. Czy mamy się z czego cieszyć?

Polska 20. marką świata – czy rzeczywiście jesteśmy silnym brandem?

12 czerwca 201912 czerwca 2019 marcinBez kategorii

Uwaga! Artykuł zawiera lokowanie produktu – czyli co łączy Grę o Tron, diamenty i Meksyk?

  2,3 mld dolarów – tyle według CNBC zarobił Starbucks na „wpadce z kubkiem” HBO w ostatnim odcinku Gry o Tron. Dlaczego markom opłaca się lokować produkty i czy na pewno przeoczenie kubka z kawąContinue reading

20 stycznia 201722 stycznia 2017 marcinBez kategorii

Made in… – czy kraj pochodzenia ma znaczenie?

„A taki ładny był – amerykański” – to powiedzenie z legendarnych Samych Swoich na stałe wpisało się do naszego codziennego języka. Warto zauważyć, że to pozornie zwyczajne i niewinne stwierdzenie pokazuje pewien sposób ówczesnego myśleniaContinue reading

20 stycznia 201722 stycznia 2017 marcinBez kategorii

Financial Times: Polska poszukuje agencji PR. Dlaczego reputacja państwa jest tak ważna?

Polska zwróciła się do kilku londyńskich agencji PR z prośbą o propozycje działań na rzecz poprawy jej reputacji – donosi Henry Foy z Financial Times. O pierwszych tego typu pomysłach pisałem na łamach INN PolandContinue reading

20 stycznia 201722 stycznia 2017 marcinBez kategorii

Polska reklama porusza świat i pokazuje jak należy rozmawiać o globalnych problemach

Nie jest wielkim odkryciem stwierdzenie, że nowe pokolenie konsumentów nie jest tym samym, z którym mieliśmy do czynienia chociażby dekadę temu. Dzisiaj konsumujemy nie tylko idealnie dopasowane do nas produkty i usługi, ale także reputację,Continue reading

20 stycznia 201722 stycznia 2017 marcinBez kategorii

Spadek Polski w rankingu wolności mediów – kolejny cios w naszą reputację czy mało istotny szczegół?

W poprzednim tygodniu jednym z głównych tematów w polskich mediach były wyniki najnowszego raportu World Press Freedom Index autorstwa organizacji Reporterzy bez Granic, w którym Polska spadła o 29. pozycji. Teraz, kiedy emocje już niecoContinue reading

20 stycznia 201722 stycznia 2017 marcinBez kategorii

Organizacja międzynarodowych imprez sportowych to dobry biznes – prawda czy mit?

Jedno jest pewne, międzynarodowe imprezy sportowe cieszą się dużym zainteresowaniem kibiców, a co za tym idzie mediów z całego świata. W ogólnym dyskursie istnieje przekonanie, że organizacja takich wydarzeń jest opłacalna dla państw, w którychContinue reading

20 stycznia 201722 stycznia 2017 marcinBez kategorii

Awans Polski w rankingu miękkiej siły państw

Miękka siła jest jedną z form pomiaru i oceny reputacji państwa. Rola reputacji w budowaniu konkurencyjności państw w XXI w. jest niezwykle duża. To właśnie dzięki niej w zglobalizowanej gospodarce, gdzie oferty różnych krajów sąContinue reading

20 stycznia 201722 stycznia 2017 marcinBez kategorii

Jak Brexit wpłynie na reputację Wielkiej Brytanii?

Wielka Brytania zasiada w wielu międzynarodowych organizacjach, poczynając od G-7, a kończąc na stałym członkostwie w Radzie Bezpieczeństwa ONZ. Jej dotychczasowe zaangażowanie międzynarodowe wydaje się być imponujące. Ten aspekt jest jednym z głównych elementów kształtowaniaContinue reading

20 stycznia 201722 stycznia 2017 marcinBez kategorii

Czy Polska Fundacja Narodowa poprawi reputację Polski?

W zglobalizowanej gospodarce, gdzie konkurencja wkracza niemal we wszystkie obszary życia gospodarczego, w której media mogą kształtować opinię publiczną, a ta z kolei wpływać na decyzje władz i inwestorów, coraz większą siłę ma wartość jakąContinue reading

20 stycznia 201722 stycznia 2017 marcinBez kategorii

Plotka warta 300 mln złotych, czyli ekonomia informacji w praktyce

W zglobalizowanej gospodarce coraz większą rolę odgrywa informacja. To właśnie ona pozwala nam oceniać rzeczywistość i podejmować kluczowe decyzje. Wszystko wydaje się być w porządku gdy informacje są następstwem realnych zmian w rzeczywistości społeczno-gospodarczej, leczContinue reading

Nawigacja po wpisach

Starsze wpisy

Szukaj w serwisie

Dumnie wspierane przez WordPressa | Szablon: Oria by JustFreeThemes.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.