Monografie
Leszczyński, M., 2019, Międzynarodowe public relations jako narzędzie konkurencyjności gospodarki, Wydawnictwo Poznańskiego Towarzystwa Przyjaciół Nauk, Poznań. – wersja papierowa
Leszczyński, M., 2019, Międzynarodowe public relations jako narzędzie konkurencyjności gospodarki, Wydawnictwo Poznańskiego Towarzystwa Przyjaciół Nauk, Poznań. – wersja online
Rozprawy doktorskie
Międzynarodowe public relations jako narzędzie konkurencyjności gospodarki na przykładzie Polski
Publikacje w czasopismach
Rozdziały w monografiach naukowych
Leszczyński, M., 2019, Rola reputacji państwa w dobie globalnego kryzysu zaufania w: A. Kulesa, M. Wąsiński, J. Misiunia (red.) Gospodarka światowa w obliczu zmiany: konteksty, strategie, perspektywy, Szkoła Główna Handlowa.
Leszczyński, M., 2016, Innowacyjność gospodarki jako czynnik postrzegania państwa w środowisku międzynarodowym – casus Unii Europejskiej w: K. Pająk (red.), Innowacyjność wyzwaniem dla współczesnej gospodarki, CeDeWu, s. 211-225.
Leszczyński, M., 2016, Wizerunek Polski w mediach zagranicznych – analiza prasy brytyjskiej i amerykańskiej w: Krzysztof Mudryk (red.), Dokonania naukowe młodych naukowców. Nauki techniczne, nauki przyrodnicze, nauki humanistyczno-społeczne, Traicon S.C, Kraków, s. 359-374.
Leszczyński, M., 2016, Reputacja państwa – perspektywa poziomu wolności gospodarczej w: Marcin Kuczera, Krzysztof Piech (red.), Zagadnienia aktualnie poruszane przez młodych naukowców, CREATIVETIME, Kraków, s. 314-318.
Leszczyński, M., 2016, Międzynarodowe imprezy sportowe jako narzędzie stymulowania popytu turystycznego w: Marcin Kuczera, Krzysztof Piech (red.), Zagadnienia aktualnie poruszane przez młodych naukowców, CREATIVETIME, Kraków, s. 319-324.
Leszczyński, M., 2016, Światowe wystawy Expo jako narzędzie wspierania rynku turystycznego na przykładzie Polski w: Jacek Leśny, Jędrzej Nyćkowiak (red.), Badania i rozwój młodych naukowców w Polsce. Społeczeństwo, Młodzi Naukowcy, Poznań, s. 135-141.
Leszczyński, M., 2016, Struktura i wyniki raportów postrzegania państw na arenie międzynarodowej w 2015 r. w: Jacek Leśny, Jędrzej Nyćkowiak (red.), Badania i rozwój młodych naukowców w Polsce. Społeczeństwo, Młodzi Naukowcy, Poznań, s. 142-148.
Leszczyński, M., 2016, Międzynarodowe public relations na przykładzie organizacji turnieju EURO 2012 w Polsce w: Jacek Leśny, Jędrzej Nyćkowiak (red.), Badania i Rozwój Młodych Naukowców w Polsce. Nauki humanistyczne i społeczne. Część I, Młodzi Naukowcy, Poznań, s. 38-45.
Leszczyński – Międzynarodowe public relations na przykładzie organizacji turnieju EURO 2012 w Polsce
Leszczyński, M., 2016, Dyplomacja publiczna jako narzędzie międzynarodowego public relations – casus Polski w: Jacek Leśny, Jędrzej Nyćkowiak (red.), Badania i Rozwój Młodych Naukowców w Polsce. Nauki humanistyczne i społeczne. Część I, Młodzi Naukowcy, Poznań, s. 46-53.
Leszczyński – Dyplomacja publiczna jako narzędzie międzynarodowego public relations – casus Polski
Leszczyński, M., 2015, Jakość życia jako czynnik kształtowania postrzegania państwa w perspektywie położenia geograficznego w: Jędrzej Nyćkowiak, Jacek Leśny (red.), Badania i Rozwój Młodych Naukowców w Polsce. Nauki humanistyczne i społeczne. Tom I. Część II, Młodzi Naukowcy, Poznań, s. 37-44.
Leszczyński, M., 2015, Wizerunek kraju a jego pozycja na arenie międzynarodowej na przykładzie państw Grupy Wyszehradzkiej w: Jędrzej Nyćkowiak, Jacek Leśny (red.), Badania i Rozwój Młodych Naukowców w Polsce. Nauki humanistyczne i społeczne. Tom I. Część II, Młodzi Naukowcy, Poznań, s. 45-51.