Polska zastanawia się nad wynajęciem agencji PR? Czy to mogłoby rozwiązać wizerunkowy problem?

Wizerunek Polski na arenie międzynarodowej został w ostatnich miesiącach wystawiony na ciężką próbę. Warto jednak zauważyć, że pierwsze problemy w tej materii (w kontekście kryzysu imigracyjnego) pojawiały się już pod koniec kadencji rządów PO-PSL, gdzie głównych przyczyn można doszukiwać się w prowadzonej w tym czasie kampanii parlamentarnej, o czym pisałem już na łamach INN Poland. Objęcie sterów przez nową władzę odbiło się szerokim echem, na co media, a w konsekwencji rynki reagowały już dużo wcześniej. Działania partii rządzącej są przedmiotem szczególnego zainteresowania nie tylko u naszych zachodnich sąsiadów, co więcej nie tylko w Unii Europejskiej, ale również za oceanem, gdzie w amerykańskich mediach pojawiają się negatywne informacje o zmianach i wydarzeniach politycznych w Polsce. Taka sytuacja może mieć poważne konsekwencje i wymaga przemyślanych działań.. Więcej

Dodaj komentarz