Przejdź do treści
marcinleszczynski
międzynarodowe public relations
O autorze
Researchgate
Aktualności
Międzynarodowe public relations
Public relations
Specjalizacje międzynarodowego public relations
Narzędzia międzynarodowego public relations
Badania i raporty
Publikacje
Studia podyplomowe
Kontakt
Uwaga! Artykuł zawiera lokowanie produktu – czyli co łączy Grę o Tron, diamenty i Meksyk?
Made in… – czy kraj pochodzenia ma znaczenie?
Financial Times: Polska poszukuje agencji PR. Dlaczego reputacja państwa jest tak ważna?
Polska reklama porusza świat i pokazuje jak należy rozmawiać o globalnych problemach
Spadek Polski w rankingu wolności mediów – kolejny cios w naszą reputację czy mało istotny szczegół?
Organizacja międzynarodowych imprez sportowych to dobry biznes – prawda czy mit?
Awans Polski w rankingu miękkiej siły państw
Jak Brexit wpłynie na reputację Wielkiej Brytanii?
Czy Polska Fundacja Narodowa poprawi reputację Polski?
Plotka warta 300 mln złotych, czyli ekonomia informacji w praktyce
Jak zmiany w polskiej nauce mogą wpłynąć na reputację naszego państwa?
Z innowacyjnością im do twarzy, czyli o relacji pomiędzy innowacyjnością gospodarek a postrzeganiem państw
Ekonomia informacji – czyli dlaczego public relations potrzebuje redefinicji
Polska zastanawia się nad wynajęciem agencji PR? Czy to mogłoby rozwiązać wizerunkowy problem?
Polska awansowała w rankingu szczęścia. Czy mamy się z czego cieszyć?
Polska 20. marką świata – czy rzeczywiście jesteśmy silnym brandem?
Badania i raporty
Country Brand Index
Soft Power 30
Country RepTrak
Good Country Index
Nation Brands
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.
dowiedz się więcej.
Ok, rozumiem