Przejdź do treści
marcinleszczynski
międzynarodowe public relations
O autorze
Researchgate
Aktualności
Międzynarodowe public relations
Public relations
Specjalizacje międzynarodowego public relations
Narzędzia międzynarodowego public relations
Badania i raporty
Publikacje
Studia podyplomowe
Kontakt
Uwaga! Artykuł zawiera lokowanie produktu – czyli co łączy Grę o Tron, diamenty i Meksyk?
Made in… – czy kraj pochodzenia ma znaczenie?
Financial Times: Polska poszukuje agencji PR. Dlaczego reputacja państwa jest tak ważna?
Polska reklama porusza świat i pokazuje jak należy rozmawiać o globalnych problemach
Spadek Polski w rankingu wolności mediów – kolejny cios w naszą reputację czy mało istotny szczegół?
Organizacja międzynarodowych imprez sportowych to dobry biznes – prawda czy mit?
Awans Polski w rankingu miękkiej siły państw
Jak Brexit wpłynie na reputację Wielkiej Brytanii?
Czy Polska Fundacja Narodowa poprawi reputację Polski?
Plotka warta 300 mln złotych, czyli ekonomia informacji w praktyce
Jak zmiany w polskiej nauce mogą wpłynąć na reputację naszego państwa?
Z innowacyjnością im do twarzy, czyli o relacji pomiędzy innowacyjnością gospodarek a postrzeganiem państw
Ekonomia informacji – czyli dlaczego public relations potrzebuje redefinicji
Polska zastanawia się nad wynajęciem agencji PR? Czy to mogłoby rozwiązać wizerunkowy problem?
Polska awansowała w rankingu szczęścia. Czy mamy się z czego cieszyć?
Polska 20. marką świata – czy rzeczywiście jesteśmy silnym brandem?
Kontakt
Marcin Leszczyński
marcin.leszczynski@ue.poznan.pl
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.
dowiedz się więcej.
Ok, rozumiem