Przejdź do treści

marcinleszczynski

międzynarodowe public relations

  • O autorze
  • Researchgate
  • Aktualności
  • Międzynarodowe public relations
    • Public relations
    • Specjalizacje międzynarodowego public relations
    • Narzędzia międzynarodowego public relations
  • Badania i raporty
  • Publikacje
  • Studia podyplomowe
  • Kontakt

Uwaga! Artykuł zawiera lokowanie produktu – czyli co łączy Grę o Tron, diamenty i Meksyk?

Made in… – czy kraj pochodzenia ma znaczenie?

Financial Times: Polska poszukuje agencji PR. Dlaczego reputacja państwa jest tak ważna?

Polska reklama porusza świat i pokazuje jak należy rozmawiać o globalnych problemach

Spadek Polski w rankingu wolności mediów – kolejny cios w naszą reputację czy mało istotny szczegół?

Organizacja międzynarodowych imprez sportowych to dobry biznes – prawda czy mit?

Awans Polski w rankingu miękkiej siły państw

Jak Brexit wpłynie na reputację Wielkiej Brytanii?

Czy Polska Fundacja Narodowa poprawi reputację Polski?

Plotka warta 300 mln złotych, czyli ekonomia informacji w praktyce

Jak zmiany w polskiej nauce mogą wpłynąć na reputację naszego państwa?

Z innowacyjnością im do twarzy, czyli o relacji pomiędzy innowacyjnością gospodarek a postrzeganiem państw

Ekonomia informacji – czyli dlaczego public relations potrzebuje redefinicji

Polska zastanawia się nad wynajęciem agencji PR? Czy to mogłoby rozwiązać wizerunkowy problem?

Polska awansowała w rankingu szczęścia. Czy mamy się z czego cieszyć?

Polska 20. marką świata – czy rzeczywiście jesteśmy silnym brandem?

Researchgate

Profil na Researchgate

Szukaj w serwisie

Dumnie wspierane przez WordPressa | Szablon: Oria by JustFreeThemes.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.